Friday, May 14, 2010

AZIZI HUSSIEN bukan seorang GAY !

YEAHHH ! itu diaa ! mamat yang berbaju hitam , dia ;
--Cerewet gilaa ! bab makan memang cerewet !
--memilih nak mampuss !
--HAHA ! baru petik gitar sikit nak bising jari nak terbelah la apa lah bagai kann kann ! orang lain main gitar jugaa tak adalah macam kauu ! AHAHH ! POYO !
--ni yang paling best ! bagun pagi dia terkejut yang dia dah tumbuh bulu ketiak ! AHAHHA ! *aku dan rakan yang lain berdekah-dekah tertawa !AHAHHA umur dah dekat 19 baru sehelai tumbuh kecoh lah lu mamat ! gua siap dah cukur bekali-kali taukk ! ptuuuihh !
--kalau nak pinjam duit pinjam dengan dia , sebabnya dia tak akan minta balikk AHHAHA ! *kawan yang baik kan dia , AHHAH ! FU*K !
--ouhh yee ! mamat ni baru dah ada gf ! fuyooo ! ahahah ! hari-hari bergayutt bebbbb ! cayaaa lahh lu berooo ! *aku nak tengok berapa lama kau boleh bertahannn ! sehebat aku takk ! AHAHAH !
--mamat ni kuat membazir elektrik , kau ingat kau sorang bayar duit rumah ke hah ! macam tuttttttt! kipas apa segala yang kau buka aku pulak nak kene tutup kan ehh ! okay fine ! pohh pohh podahh ! AHAHH !
--lastly nama dia jengg jenggg jenggg!
"AZIZI HUSSIEN"

No comments:

Post a Comment