Thursday, May 13, 2010

Mukadimah

Assalamualaikummmmm :) *fuhhh cukup sopann . AHHAHAHA ! pahal ? tak puas hatii ? kau tengok bapak aku macam tu ? apa macamm ? gangster tak bapak aku ? AHAHA ! nama aku pun tak bagi tahu lagii ahahah ! nama penuh nakk nakk ? nahh amik kauu ! MUHAMMAD ZIKRI BIN ABD ZAKI ! yeeeehaaaaa ! hah ! yang kacak+tampan+segak+comel+nampak baik tu aku lahh ! HAHA ! pahal ? tergoda ? tolongg lahhh ! dah ramai perempuan beratur nak dekat akuu ! aku je tak nakk ! sebab dia orang kaya sangat ! AHHAHA ! INI LAH FAMILY AKU ! plus tu nenek aku belah mak aku , *gambar raya 2009 :) Terima kasih :)

from left ; Nur Zafirah Binti Abd Zaki , Muhammad Zikri Bin Abd Zaki , Nur Zahidah Binti Abd Zaki , Zaidah Binti Atan , Aminah , Abd Zaki Bin Zainal , Nur Zarifah Binti Abd Zaki

No comments:

Post a Comment