Friday, May 21, 2010

21 MAY 2010 , I MISS YOU

Tiba-tiba engkau ada
Kemudian engkau hadir
Laksana kerdil aku memeluk
Lihat aku lebih dalam

Di matamu aku melihat
Ada cinta yang tersirat
Sirami hati merebak

Barangkali aku salah
aku terdiam bukan bisu
Tahu engkau besar malu
Tutupi rasa gelisah

Biar saja waktu nanti
Yang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang

Belum juga kah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa ertinya cinta

Erti cinta ini sudah menelan waktuku
Siang malam hanya untuk fikirkan engkau
Sejuta kali aku berani bersumpah
Diriku tanpamu apa ertinya cinta

Biar saja waktu nanti
Yang menikmati kisah ini
Bersamamu aku senang

Belum juga kah kau menyadarinya
Akulah yang pantas untuk kau cintai
Di bawah langit biru aku bersumpah
Diriku tanpamu apa ertinya... cinta

Thursday, May 20, 2010

YES , I DO

___________________________________________________









p:s/ GEMOKKKKKK ! I MISS YOU TOOO

Saturday, May 15, 2010

FOR ME ? YEAH ! FOR YOU ZIKRI

FIRST LOVE

video

Thanks A-LOT Syera , yes to you SYAHIRAH DARUL RIDZUAN MY ONLY ONE :)
NO MORE , NO MATTER SYERAA :) YES I DO , I LOVE YOU

Friday, May 14, 2010

FOR YOU SYAHIRAH DARUL RIDZUAN

saya tak minta awak lafaz kan perkataan cinta , tapi yang saya minta awak rasakan apa itu cinta

KELUARGA KEDUA


huhuh , kau tak terkejut kan mana aku dapat gambar nii ? ahaha , Stalker dah memang kerja aku terhadap kau , ahhaha , so tak hairan lah kalau semua pasal kau aku tahu *nama pun kau gf aku gilaa , ahaaha , sengall jee , nanti aku jumpa ahli keluarga kau ni ehh ehh :) , kalau panjang umur murah rezeki :)

p/s: awak yang berada di dalam bulatan merah , jaga diri tauu tauu , saya sayang awak , saya rindu awak , awak jangan selalu sakit kan hati saya tauu tauu :) last one : I LOVE YOU

I MISS YOU TEMBAM !

geram pullaa tengok si gemok pendek nii , asal la kau lawa sangat kan aku dah jadi gila dah !

haishhh ! hawa ni sibukk lah baru nak beromen , heheh potong stim betull lahh ! AHAH !

I MISS YOU BABY :)


tengok tu puteri comel+lawa macam kau , ecehh ! mula lah kauu perasan gemok !

dah lama dah tak chat dengan kau weyhh ! nak jumpa kau , kau pula tak nakk , haishh , syeraa syeraa , rinduu lah dengan kauu , -,-'' , asal balikk je gaduhh , balik je gaduhh , haishhh , kau tu lahh , suka buat perangaii , tapii yang sweet nye , bila kau merajuk aku terkejar kerjar cari kau , bila aku merajuk kau pula cari aku, heheh , sampai lah dekat 40 misscall , heehhe , sayang jugaa kau dekat aku kann, walaupunn kadang kadang tu abai kan aku , hehehe , tulaa lain kalii jangan nak buat perangai sendiri , awak tu ada saya sekarang, ehehhe , so , jaga jaga lah perangai awak tu yee cik adik oiii ,

GADUHH ? HAH !

ahahha , ni lah rutin bila kau balikk kann dengan akuu ? ahahaha , bukan gaduh lahh , saja manja manja , maklum lah kurang kasih sayang , kau kan asik dekat penjara tu je , ahhahah ! tapi kadang kadang aku rasa terabai jugaa , yelaa kadang kadang mana kau laayan akuu , :( , hehehe *mula lah tu aku emo , ahahha !

p/s: sorry tak clear laa gambar :)